Coraz więcej placówek muzealnych, galerii, wystaw poszukuje możliwości lepszego dotarcia do miłośników i odbiorców sztuki. Patrząc na ciągłe, ogromne zainteresowanie multimedialną ofertą Muzeum Powstania Warszawskiego, muzealnicy widzą konieczność wprowadzenia techniki, multimediów do swoich sal. Kończą się powoli czasy statecznych ekspozycji i kontemplowania sztuki w ciszy i skupieniu. Zwiedzającym nie wystarcza ławeczka przed unikatowym dziełem malarskim zawieszonym na ścianie. Zwiedzający lubią, gdy w parze ze sztuką idzie dynamika, ruch, dźwięk. W odpowiedzi na multimedialne zapotrzebowanie, powstają firmy, które zajmują się nowoczesną aranżacją zabytków, muzeów i innych placówek, które chcą coś zwiedzającym zaprezentować. Pierwszym krokiem jest opracowanie scenariusza zwiedzania i scenografii. Potem trzeba stworzyć multimedia – filmy, animacje, specjalne efekty, inscenizacje, np. historyczne, muzykę, gry, aplikacje interaktywne. Kolejnym krokiem jest montaż urządzeń technicznych. Wykonanie scenografii to ostatni etap. Pozostaje tylko reklama, materiały promocyjne i oczekiwanie na zwiedzających, którzy z pewnością nie zawiodą.

Comments are closed.

  • Filmy reklamowe PoznańFilmy reklamowe Poznań
    Najlepsze sposoby na promocję firmy. Zakładając własny biznes, niejednokrotnie spotykamy się z sytuacją, kiedy ciężko jest nam dotrzeć do potencjalnych odbiorców świadczonych przez nas usług, tudzież nabywców naszych produktów. Co …
  • Czy możemy powiedzieć że żyjemy w dobie informacjiCzy możemy powiedzieć że żyjemy w dobie informacji
    W obecnych czasach gdzie środki masowego przekazu rozwijają się bardzo dobrze możemy powiedzieć, że jesteśmy społeczeństwem informacji. Im więcej informacji posiadamy w naszych głowach tym łatwiej jest nam się poruszać …