Coraz więcej rodzi się kontrowersji wobec wiadomości płynących z sieci. Choć są one rzetelne to jednak nie są cenzurowane i zarówno młodzież jak i dzieci maja dostęp do zięć i opisów, które nie powinny trafić w ich ręce. Jak chronić młode osoby przed destrukcyjnym dla ich psychiki obrazem rzeczywistości? Jest na to sposób, który jest kontrola tego, co robią w sieci nasze pociechy. Jedna często nawet nas dorosłych szokują niektóre informacje podawane przez różnego rodzaju portale szczególnie te, które chcą żeby było o nich głośno. W końcu szokowanie jest najlepszą reklama. Jeżeli swoim postępowaniem szokujemy to o nas się mówi nie koniecznie dobrze, ale zwiększa to naszą popularność. Więc tak dobrym pomysłem i coraz częściej wykorzystywanym w przemyśle reklamowym jest tak zwana reklama szokowa. Ma ona na celu przekazać potencjalnemu odbiorcy informacji o firmie produkcie bądź usłudze przez nią oferowane. Jeżeli już taka reklama do nas dotrze to praktycznie skorzystanie z danej usługi jest tylko kwestią czasu.

Comments are closed.

  • Multimedia szkolneMultimedia szkolne
    Szkoły posiadaj niekiedy bardzo wiele różnych możliwości, dzięki którym uczniowie pozyskują większą wiedzę. Posiadanie przez szkoły licznych prezentacji multimedialnych, jest zdecydowanie najlepszą możliwością, jaka tylko może się trafić. Dzieci dzięki …
  • Celowe postarzanie produktówCelowe postarzanie produktów
    Najnowsze produkty technologicznie psują się zaraz po skończeniu gwarancji. Nowe technologie powinny wpływać na wydłużenie okresu użytkowania, jednak tak się nie dzieje. Produkty jak zaprogramowane, ulegają awarii zaraz po okresie …