Coraz więcej rodzi się kontrowersji wobec wiadomości płynących z sieci. Choć są one rzetelne to jednak nie są cenzurowane i zarówno młodzież jak i dzieci maja dostęp do zięć i opisów, które nie powinny trafić w ich ręce. Jak chronić młode osoby przed destrukcyjnym dla ich psychiki obrazem rzeczywistości? Jest na to sposób, który jest kontrola tego, co robią w sieci nasze pociechy. Jedna często nawet nas dorosłych szokują niektóre informacje podawane przez różnego rodzaju portale szczególnie te, które chcą żeby było o nich głośno. W końcu szokowanie jest najlepszą reklama. Jeżeli swoim postępowaniem szokujemy to o nas się mówi nie koniecznie dobrze, ale zwiększa to naszą popularność. Więc tak dobrym pomysłem i coraz częściej wykorzystywanym w przemyśle reklamowym jest tak zwana reklama szokowa. Ma ona na celu przekazać potencjalnemu odbiorcy informacji o firmie produkcie bądź usłudze przez nią oferowane. Jeżeli już taka reklama do nas dotrze to praktycznie skorzystanie z danej usługi jest tylko kwestią czasu.

Comments are closed.

  • W Polsce oddano do użytku wielką sortownię paczekW Polsce oddano do użytku wielką sortownię paczek
    Konkurencja na rynku przesyłania paczek na pewno zrobiła wiele dobrego w kwestii jakości usług świadczonych dla klienta – wiele firm oferuje usługi polegające na doręczeniu danej paczki w dowolne miejsce …
  • Urządzenia mobilne w pracyUrządzenia mobilne w pracy
    Dostęp do informacji zawsze był podstawą skutecznych działań gospodarczych oraz biznesowych. Obecnie powszechność informacji oraz coraz większa ich ilość sprawia, że szybkie przekazywanie, ale także zdobywanie informacji staje się jeszcze …