Coraz więcej rodzi się kontrowersji wobec wiadomości płynących z sieci. Choć są one rzetelne to jednak nie są cenzurowane i zarówno młodzież jak i dzieci maja dostęp do zięć i opisów, które nie powinny trafić w ich ręce. Jak chronić młode osoby przed destrukcyjnym dla ich psychiki obrazem rzeczywistości? Jest na to sposób, który jest kontrola tego, co robią w sieci nasze pociechy. Jedna często nawet nas dorosłych szokują niektóre informacje podawane przez różnego rodzaju portale szczególnie te, które chcą żeby było o nich głośno. W końcu szokowanie jest najlepszą reklama. Jeżeli swoim postępowaniem szokujemy to o nas się mówi nie koniecznie dobrze, ale zwiększa to naszą popularność. Więc tak dobrym pomysłem i coraz częściej wykorzystywanym w przemyśle reklamowym jest tak zwana reklama szokowa. Ma ona na celu przekazać potencjalnemu odbiorcy informacji o firmie produkcie bądź usłudze przez nią oferowane. Jeżeli już taka reklama do nas dotrze to praktycznie skorzystanie z danej usługi jest tylko kwestią czasu.

Comments are closed.

  • iPhone 4SiPhone 4S
    iPhone 4S jest najnowszą generacją tych popularnych smart fonów. Jego premiera odbyła się 4 października 2011 roku. Posiada on duży ekran dotykowy o przekątnej obrazu 3,5 cala. Jest to ekran …
  • Elektronika w codziennym życiuElektronika w codziennym życiu
    Mało, kto wyobraża sobie życie bez komputera czy też telewizora. Jest to spowodowane tym, że jesteśmy przyzwyczajeni do niektórych dóbr. Nie można zaprzeczyć, że ówczesna technologia nas naprawdę rozpieszcza, gdyż …