Projektowanie nowatorskich rozwiązań w dziedzinie elektroniki komputerowej jest szalenie opłacalne, ale wcale niemniej kosztowne. Jednak te firmy, które jak Apple skutecznie przez dekady budowały swoją renomę i wartość marki w oparciu o bardzo duży szacunek do własnego klienta i opieranie się na mniejszej sprzedaży idealnego jakościowo produktu. W końcu rynek zauważył, że przy wielu wątpliwych sukcesach innych firm komercyjnych Apple oferujący ciągle kolejne kroki do przodu i trzymający bardzo poważnie swoją jakość na najwyższym poziomie nie zawodzi nigdy. I w ciągu kilku krótkich lat firma niedoceniania i walcząca z monopolistami zbudowała sobie renomę pozwalającą na zarobienie ogromnych pieniędzy. Ale tylko niedoświadczeni biznesmeni zadowalają się pierwszymi sukcesami finansowymi. Aby utrzymać takie dzieło na pełnym biegu niezbędne jest ciągłe inwestowanie w badania, dalsze rozwijania nawet najodważniejszych koncepcji związanych z elektroniką komputerową czy systemem operacyjnym. Nie wszystkie firmy były jednak na tyle roztropne i w celu zaoszczędzenia zysku na przyszłość zarzucano ambitniejsze projekty badawcze, co ostatecznie musiało się skończyć spadkami notowań i mniejszym udziałem w rynku.

Comments are closed.

  • Multimedia szkolne
    Szkoły posiadaj niekiedy bardzo wiele różnych możliwości, dzięki którym uczniowie pozyskują większą wiedzę. Posiadanie przez szkoły licznych prezentacji multimedialnych, jest zdecydowanie najlepszą możliwością, jaka tylko może się trafić. Dzieci dzięki …
  • Elektronika w codziennym życiu
    Mało, kto wyobraża sobie życie bez komputera czy też telewizora. Jest to spowodowane tym, że jesteśmy przyzwyczajeni do niektórych dóbr. Nie można zaprzeczyć, że ówczesna technologia nas naprawdę rozpieszcza, gdyż …