Projektowanie nowatorskich rozwiązań w dziedzinie elektroniki komputerowej jest szalenie opłacalne, ale wcale niemniej kosztowne. Jednak te firmy, które jak Apple skutecznie przez dekady budowały swoją renomę i wartość marki w oparciu o bardzo duży szacunek do własnego klienta i opieranie się na mniejszej sprzedaży idealnego jakościowo produktu. W końcu rynek zauważył, że przy wielu wątpliwych sukcesach innych firm komercyjnych Apple oferujący ciągle kolejne kroki do przodu i trzymający bardzo poważnie swoją jakość na najwyższym poziomie nie zawodzi nigdy. I w ciągu kilku krótkich lat firma niedoceniania i walcząca z monopolistami zbudowała sobie renomę pozwalającą na zarobienie ogromnych pieniędzy. Ale tylko niedoświadczeni biznesmeni zadowalają się pierwszymi sukcesami finansowymi. Aby utrzymać takie dzieło na pełnym biegu niezbędne jest ciągłe inwestowanie w badania, dalsze rozwijania nawet najodważniejszych koncepcji związanych z elektroniką komputerową czy systemem operacyjnym. Nie wszystkie firmy były jednak na tyle roztropne i w celu zaoszczędzenia zysku na przyszłość zarzucano ambitniejsze projekty badawcze, co ostatecznie musiało się skończyć spadkami notowań i mniejszym udziałem w rynku.

Comments are closed.

  • Najnowsze produkty i usługiNajnowsze produkty i usługi
    Jak przedstawić produkty lub usługi, które są nowe na rynku a chcemy, aby społeczeństwo o nich usłyszało? Dobrym pomysłem jest wykorzystanie do tego celu mediów. Oczywiście zależy, z jakie rodzaju …
  • Informacje o techniceInformacje o technice
    Polacy są obecnie bardzo spragnieni wiedzy. Dlatego też nie marnują żadnej okazji do tego, by nadrobić swoje braki w danej dziedzinie. Jak pokazują niedawno przeprowadzone przez fachowców badania, szczególnie modną …