Nikogo nie dziwi dzisiaj wielka presja ciążąca na liderach rynku technologicznego. Istnieje wiele firm, które wytrwale starają się odebrać liderom ich pozycję, a tym z kolei wystarczy chwila opóźnienia i mała wpadka, aby stracić kilka do kilkunastu procent udziałów w rynku. Rynek IT jest pod tym względem bez wątpienia najbardziej niewdzięcznym ze wszystkich i odpowiednie strategiczne zarządzanie firmą produkującą smartfony czy nawigację satelitarną nie jest szczególnie przyjemne. Jeszcze trudniej robi się w przypadku koncernów wielkich, które zatrudniają setki tysięcy pracowników, posiadają tyle samo patentów technologicznych i kilkaset produktów rocznie wypuszczają na rynek zarówno w sektorach pamięci masowych i przenośnych, monitorów i telewizorów, słuchawek i głośników, myszek i klawiatur, odtwarzaczy muzyki czy cyfrowych książek, lodówek i pralek, tablic multimedialnych i telefonów, nawigatorów oraz tabletów. Umiejętne poruszanie się na tak licznych postępujących wciąż rynkach nie może odbywać się bez małych chociaż błędów.

Comments are closed.

  • Wybierz telewizjęWybierz telewizję
    Ileż to razy znaleźliśmy się w takiej sytuacji, kiedy to po prostu chcieliśmy dokonać odpowiedniego wyboru, a kompletnie nie mieliśmy pojęcia w jaki sposób tego dokonać, aby wszystko było w …
  • Dzieci lubią gadżety elektroniczneDzieci lubią gadżety elektroniczne
    Chyba każdy rodzic małego dziecka może zaobserwować, że już kilkumiesięczne maluchy są zafascynowane urządzeniami elektronicznymi. Oczywiście wynika to przede wszystkim z ogromnej ciekawości świata. Trzeba jednak wiedzieć, że już przedszkolaki …