Produkowanie tego samego towaru w kółko i bez przerwy w pewnym momencie przestaje przynosić oczekiwane rezultaty. Szczególnie na takich rynkach jak technologiczny czy multimedialny, gdzie konkurencja jest ogromna, bardzo bogata i stale trzyma rękę na pulsie. Często wiele firm zaczyna zajmować się nowościami i innowacjami dopiero widząc, że ich rywale planują jakąś niespodziewaną premierę. Tworzenie nowości jest szczególnie ważne właśnie przy urządzeniach elektronicznych, ponieważ laptopy, komputery czy telefony komórkowe przestały budzić dzisiaj czyjekolwiek obawy, nawet dorośli nie mają już problemów z wykorzystywaniem tej technologii. Producenci muszą więc szukać nowych sposobów na pobudzenie rynku i wprowadzenie czy to nowych urządzeń multimedialnych, czy nawet przełomowego sposobu kompresji cyfrowych plików multimedialnych celem zmniejszenia ilości pamięci potrzebnej do ich przechowywania. Wydatki na badania i innowacje dużych firm regularnie rosną więc już nie tylko w ostatnim czasie.

Comments are closed.

  • Nowe technologie w życiu przeciętnego człowiekaNowe technologie w życiu przeciętnego człowieka
    Wszyscy obserwują zmiany zachodzące wokół, np. zamiast tradycyjnych bilbordów pojawia się coraz więcej wielkoformatowych ekranów LED. Nowe technologie mają wpływ praktycznie na wszystkie dziedziny naszego życia. Już nikt nie wypłaca …
  • Walka o każdego klientaWalka o każdego klienta
    Sukces w branży hi-tech w ogromnej mierze opiera się na innowacyjnosci, która nie była by możliwa bez nowoczesnych surowców i bardzo drogich badań. Do wytworzenia dobra, jakim jest na przykład …