Produkowanie tego samego towaru w kółko i bez przerwy w pewnym momencie przestaje przynosić oczekiwane rezultaty. Szczególnie na takich rynkach jak technologiczny czy multimedialny, gdzie konkurencja jest ogromna, bardzo bogata i stale trzyma rękę na pulsie. Często wiele firm zaczyna zajmować się nowościami i innowacjami dopiero widząc, że ich rywale planują jakąś niespodziewaną premierę. Tworzenie nowości jest szczególnie ważne właśnie przy urządzeniach elektronicznych, ponieważ laptopy, komputery czy telefony komórkowe przestały budzić dzisiaj czyjekolwiek obawy, nawet dorośli nie mają już problemów z wykorzystywaniem tej technologii. Producenci muszą więc szukać nowych sposobów na pobudzenie rynku i wprowadzenie czy to nowych urządzeń multimedialnych, czy nawet przełomowego sposobu kompresji cyfrowych plików multimedialnych celem zmniejszenia ilości pamięci potrzebnej do ich przechowywania. Wydatki na badania i innowacje dużych firm regularnie rosną więc już nie tylko w ostatnim czasie.

Comments are closed.

  • Telefony stacjonarne bez przyszłościTelefony stacjonarne bez przyszłości
    Ciężkie czasy przychodzą dla operatorów telekomunikacyjnych. Telefony stacjonarne zaczynają szybko znikać z rynku na rzecz telefonów komórkowych. Dlaczego? Prosta odpowiedź – są mało opłacalne. Nie dość, że są droższe w …
  • Grzbiety do bindowaniaGrzbiety do bindowania
    Grzbiety do bindowania. Oferty firm zajmujących się akcesoriami biurowymi posiadają w swoim wachlarzu produktów grzbiety do bindowania. Bindowanie jest procesem, technologią introligatorską, który polega na łączeniu luźnych kartek za pomocą …